ÄGIGA DAYS

förrigår (fredags) så vare skattjakt på skolan.
det sög men det ägde!!!!!
jag åkte till tandläkaren efter att dom sa vilket lag jag var med i, så jag hade ingen koll alls när jag kom tillbaka !!
ohh, as drygt !
jag orkar inte berätta hela dagen faktiskt menmen
sen hade yaha (stavning?) två ballonger, han lekte tjej, jag och izza tog dom och gick runt med dom, as kul!
ni får bilder i slutet på inlägget.
sen igår så stack jag och izza till arenan( ahahha) och vi skulle träffa några som inte kom, lol
men sen sa dom att dom va vid ica så vi stod där sen stack vi upp på hemköpstaket osv
as kul iallafall
sen var jag och izza fett rädda när vi skulle cykla hem, det var helt kolsvart, eller jag var inte sååå rädd men sen när jag var ensam var jag det :( ...
iallafall idag skulle vi nog till lager 157 haha
men nu får ni bilderna
pyss
haha vi är roliga

Kommentarer
Postat av: izzapissa ♥

hahha fan vad sköna vi är , älskar dig mest ! <3

2010-08-29 @ 12:52:21
URL: http://jespersenizabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0