DET DU INTE VISSTE OM MIG ! ..

1. jag hatar när killar är såhär snebent eller vad det heter eller när dom sitter så har dom benen såhär "i kors" eller mot varandra med tårna, ahah hoppas ni fattar.. det är gulligt men ful !
2. jag sover med gosedjur, haha ett rosa får vettu, rosa heter hon :D
3. jag vill flytta, det här området som jag bor i är så tråkigt, jag vill flytta någon annanstans, men inte byta skola!
4. jag dricker sjuuuuukt mycket vatten, me love !
5. jag vill börja träna tennis igen, men dom säger aldrig när vi ska börja, wää
6. jag gillar skolan nuförtin' iallafall för det mesta, eller inte franska då.. men det är för mycket läxor, man hinner inte bli klar med en så kommer en annan, chilla med läxorna !!!

7. omg min klass, jag vet inte vad jag ska tycka om den.. ena stunden har vi roligast i världen andra är alla kaxig, varför leker alla ? bara för man skrattar lite på lektionerna (ska sluta med det, ska sitta och hålla käften, svär från och med imorgon! hoppas alla får i sig då, när det bara är dom som snackar och har det ap kul, kiss my ass!) och typ pratar lite osv, ni sitter ju själva om typ 3 sek och gör samma sak, varför sitter ni då och säger åt mig att hålla käften? jag menar jag säger till er, men wtf det är för att ni ska få känna er knäckta när det är jag som säger åt er, bitches
neeee, nu ska jag sluta vara arg på världens sämsta klass, puss
få, fåååååå i klassen är sköna, alla andra kiss my ass.
sen också att lärarna har blivit mycket schystare(stavning?) mot mig också, seriöst!!!!!!
8. jag har typ världens sämsta självförtroende, och tar typ aldrig snälla kommentarer på allvar, haha
9. mamma och pappa har köpt en ny husvagn, hihihihi
jag ska sova där i natt, den är skit mysig,
vill någon komma? (a
10. ingen mobil - inget liv
11. jag tycker att det är skit tråkigt att blogga när jag har världens fulaste blogg, därför jag nästan aldrig göre'
12. idag är den första gången jag ska kolla på skräckfilm ensam ! grattis typ
13. jag älskar pengar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0