HAR ETT DUGG TRÅKIGT

ad gjorde du kl 01.00 igår kväll: såg min 10e dröm ;-)
Vem saknar du just nu: min cykel och mobil =o
vem fick du en kram av: lenny tror jag :-)
vad gjorde du för 1halv timme sen: letade antagligen efter min mobil !
vad gör du just nu: gör det här, har tråkigt msn och musik, wow
vad är det för väder hos dig nu: soolen schteker
favorit godis: choklad tror jag..
Favoritlåt just nu: love the way u lie
Favorit tv program: orka, kollar på filmer hellre än random program! filmen is tha shit
Favorit djur: mjaouuw och voff
tänker du på nån just nu: aaaaaaa <3<33<3 ..fast ne
vad för märke har du på mobilen: samsung
Humör just nu: privat, haha nejdå men typ glad as hell och jaaaaa lycklig haha
vad har du för kläder just nu: naken i min säng, eller ne, har tröjaaaaaaaaaa och jeaaaaaaans osv
Sjunger du mycket när du sitter vid datan: vem gör inte ? :o
vad har du för stjärntecken: skorpion ;)
är du mest ute eller inne: ute eller inne, äsch venne,har tyvärr inte koll på sånt, menmen
vad ska du göra imorgon: skola, sen efter det vet jag inte.
vad längtar du mest av just nu: efter min cykel och mobilen
vad ska du göra på onsdag: skola...
vad vill du jobba när du blir stor: vet inte än !
vad tänker du på just nu: vart min mobil kan vara (!)
vad skulle du vilja ha: peeengar lätt
Har du ärr på kroppen: skoja inte, det är ju sånt vi emos brukar ha.... ne men seriöst har as mycket ärr !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0