10 sanningar

10 sanningar ni inte visste om mig.

1. jag läser över 55 bloggar :-)
2. jag brukar mest lägga mig efter 12
3. jag älskar att träna hårt, så man blir riktigt svettig och sen får ta en lång skön dusch efter!
4. jag har en vana att alltid logga in på skype/msn när jag sätter på datorn (men det gör väl alla (?) )
5. jag tycker om hästar (går i släkten ;-) ) men jag har aldrig ridit på dom, bara när jag var liten, på cirkus och så
6. jag tjatade på mina föräldrar för att vi skulle köpa en hund i ca. 3 år haha
7. alltid när jag säger godnatt till någon så måste jag få ett svar annars kommer jag tjata " godnatt, godnatt" tills man svarar!
8. jag sover med rosa (ett gosedjur om det heter så, hon är ett rosa får :-D)
9. jag älskar att spela tennis.
10. jag hade tråkigt därför gjorde jag en sån lista, hehe

Kommentarer
Postat av: sarastoor

angående kommentaren du skrev ´: berätta

då menade du väl vem jag var sur på?

ja det var josefine, hon var bredvid en spelare och kollade på bollen gick inte på man blir irriterad eftersom det var så nära vårat mål då skriker jag men gå på bollen josefine då går hon av planen och gråter och sitter ner för sig själv

min tränare ropar in mig och säger : du skäller inte på dina medspelare en gång till då spelar du inte en minut till och säg förlåt till josefine, fick säga förlåt till josefine och sådär och sa att hon måste förstå att jag är så tävlingsinriktad att jag bara vill att det ska gå så bra som möjligt

min tränare meddelar mig efter matchen att min inställning är kanon och att jag ska fortsätta vara som jag är och att han var lika som mig när han var liten och spelade mycket fotboll, vilket han gör än idag hehe ...

jaja iallafall så säger han senare att du får förstår att alla är inte lika starka som dig och tål kritik och sådant alla är inte lika tåliga som dig det måste du förstå och klart man blir irriterad sedan när josefine säger men det är lugnt efter jag sagt förlåt eftersom att hon gått ut från plan och gråtit för en sådan sak, då blir man såhär : gå inte på fotboll om du inte tål kritik det måste man tåla!

man blir ju förbannad rätt utsagt!

så ja du förstår min situation hoppas du fick ett bra svar haha :-) puss

2010-06-17 @ 17:14:29
URL: http://sarastooor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0