☺♥

kom hem från stan, för roligt idag ;-)
vi var på stan, jag köpte två bh:ar (stavning?) och typ solpuder
sen satt vi och jag filmade linnea hon berättade att det var bara för henne som sverige kom till, haha
sen åkte vi hemåt, men vi gick till lekparken, vi luffade där, sen gick vi och satte oss på busshållsplatsen, sen kom bussen och vi vände oss om för att han i bussen inte skulle se oss, sen stannade han såklart bara för att någon skulle ut, och vi bara satt där och skratta, haha
sen typ spela vi fotboll med tvp killar, jag och tobias (tror jag han hette) vann ;-) .. mot linnea och david haha
sen var vi fett kissnödiga (haha) så vi gick till volvo, men det var såklart stääängt -.- så jag drog hem och linnea hem till sig och nu sitter jag här :)
haha oseriös cam bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0