(?)

tjoeee.
kom hem vet inte när (a)
har kollat på det där bröllopet på tv lite sen käka ag pastasallad och nu sitter jag och smsar typ :-)
jag och linnea var ju på stan idag, vi gick runt, jag köpte typ "leggins" fast dom är korta, asså typ dom slutar innan knänen eller vad man ska säga..
sen efter ett tag träffade vi jesper och hans "polare" sen efter ett tag skulle dom hem och äta och jag och linnea hängde med, länge faktiskt men sen drog vi hem, dom trodde att vi inte skulle hitta hem, dom tror att vi är värsta efterblivna, haha men klart att vi hittade hem, ;-)
sen ikväll ska jag ta mig till linnea och sova där!
vi får höras sen, vet inte om det blir mer blogg inlägg idag, menmen
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0