HEMLIS

jag har en hemlis, ni får veta sen (kanske sen ikväll) för jag vet inte om det blir av, men jag hoppas verkligen!!!!! hihi
imorgon får vi ju gäster, mamma ska åka och möta dom i arlanda, hon ska åka typ halv 6 tror jag ueewww då sover jag, hehe :-)
dom är från ryssland, och sen ska vi ju till spanien med dom den 5e juli!
snart alltså, btw jag har aldrig sett dom här "gästerna" om man nu ska kalla dom så, haha
men det är typ mammas barndoms vän eller något sånt, och hon har två döttrar en i min ålder (hon är två dagar äldre än mig :-o ) och den andra typ vid 21 tror jag det var..
men det ska bli roligt att träffa dom!
sen kanske vi ska till stockholm några dagar och shoppa och så, ;-)
men vi hörs sen eller imorgon
ha det gött
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0