SOLEN SCHTEKER, T.O.M KL. 7

tjenarehejsan.
klockan är nästan 7 och solen är fortfarande igång och schteker hela falun ( i guess) hehe
var på hellmansö idag (typ läger eller vad man säger, man gör bara vad man vill typ, träffar roligt folk, aktiviteter osv) har som sagt varit där dårå det var faktiskt kul, 3 året nu som jag är där :cool:
fast det var inte roligt när johan,tobias och någon mer kille kasta någon äcklig strumpa och tröja på mig, haha
sen fick jag massage av jesper, mmm men han tog på en punkt och det gjorde jätte ont, så alla började ta mig där haha, :-(
sen lira jag och linnea fotboll med viktor och någon mer, vi vann såklart (host host*)
men det var en härlig dag iallafall
ska dit med linnea imorgon också, måste ju få mer massage vet ni ;-)
hah nej men det ska bli roligt att dra dit imorgon igen, kanske kommer mer folk då, fast vi var ganska många idag också menmen :-)
jaja hörs senare
/sofia

Kommentarer
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

fin blogg :D

2010-06-18 @ 15:00:04
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0