sommarlov?

svar; ja !!!!!!
nu äntligen är det sommarlov, dåligt väder idag, inget att bjuda på om man säger så..
mulet hela dagen *sadface*
men jag är ändå glad!!
juste, jag skrev ju igår att jag skulle upp vid 5-6 tiden, men nej.. så blev det verkligen inte
fattar inte om jag hae ljudlöst eller om jag bara inte hörde väckarklockan imorse, vaknade ungefär tio i åtta, ojoj
bråttom!!
vi började ju tio över åtta idag, men tänk att jag han på 10 minuter
var sjukt trött i skolan idag, men det gör inget (?)
jaja, har käkat glass, och vi fikade i skolan också, hihi mysigtmysigt!
men vi hörs later
PUSS OCH KRAM
/sofia
lkas
ingen har väl sagt att jag är normal? :-o

Kommentarer
Postat av: Liten

Tur du hann iaf!!! :)

Göra ngt kul i helgen?

2010-06-11 @ 12:22:01
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/
Postat av: Nath

härligt med sommarlov ;)

2010-06-11 @ 12:36:40
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0