thelifeoflenny.blogg.se ♥

va med linnea nyss typ, eller kom hem nyss om man säger så ;-)
hon smsade mig och frågade om jag vill gå på mellanstadiets skolavslutning, och klart vill man det!
så vi åkte ner till mellanstadiet snackade lite sen fick man gå in, vi lyssnade på när dom sjöng osv
duktiga, hehe :)
sen åkte vi till roxnäs (för att åka och kolla på 7a(?) som hade klassens dag där) eller var påväg dit, och på vägen träffade vi liv,emmie,gidde,adam och ludde och dom skulle hem, sen var vi påväg hem med dom, men dom försvann till slut, haha
jag och linnea åkte upp till volvo jag köpte ramlösa och hon glass ;)
nicenice
längtar tills imorgon, skolavslutning-sommarlov
hörs
/sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0